Is het handig om een een vraag uit te kunnen breiden?

Ik heb gemerkt,dat het sinds enige (dagen?) mogelijk is een vraag uit te breiden waar al diverse antwoorden op zijn gegeven,waardoor je als beantwoorder plots op je verkeerde been komt te staan.Wat is hierover jullie mening? Als de vraag mag blijven staan,wat ik van harte hoop!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is echt een vraag die niet lang blijft staan..ook al hoop je het zo!!
Daarom maar een plusje voor je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan toch al heel lang, je vraag uitbreiden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 klopt helemaal; soms geef je een antwoord op een vraag dat na een toevoeging nergens meer op slaat.

Het beste antwoord

De vraag uitbreiden kan al sinds de oprichting van deze website, geloof ik. Dat stamt nog uit de tijd dat het internet nog zwart-wit was. Zoek voor de sport eens naar vragen van ZingendeVleugels, voor de "hilarische" gevolgen die dat kan hebben. Je zult wel de antwoorden op chronologisch moeten zetten, anders raak je de draad kwijt.

Nieuw is een melding in je mailbox dat er een uitbreiding is geweest. Hierdoor wordt je op de hoogte gebracht van de mogelijkheid dat je antwoord totaal irrelevant is gezien de toegevoegde informatie. Ook handig om te weten - dan kun je nog overwegen om je antwoord aan te passen, zodat het voor de latere lezer ook nog ergens op lijkt te slaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kunt je vraag uit breiden en de antwoorder{s} kunnen hun antwoord ook bewerken dus eigenlijk is het al mogelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vaak gaat het andersom, je stelt een vraag die verkeerd geinterpreteerd word waarna je toelichting geeft. stom voorbeeld: hoeveel is een gemiddelde bank waard? als je dan naar seats en sofa word verwezen terwijl je een "geldbank" bedoelde kan je je vraag specificeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ daar dacht ik ook aan maar je had het al neergezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ja zo snappen de antwoorders het beter